Thursday, March 29, 2007

Stærk dreng mm


Nu er Tilde snart 5 mdr. Hun vejer næsten 9 kg og er 65 cm lang. Hun kigger, griner og pisker løs med hænder og arme. Når Asbjørn er i nærheden følger hun ham konstant med øjnene og hun griner højt, når han laver noget der larmer eller laver ballede.
Asbjørn er en stærk dreng. Han sagde i morges efter havregrøden: "Jeg har allergi (læs:energi) og muksler i maven!"
Nørrebro LARMER idag. Bakken åbner, så der er mange motorcykler på Nørrebrogade. Fedt, syntes Asbjørn på vej hjem fra Asgård.

3 comments:

Anonymous said...

Jeg har "energi" men ikke mange muksler i maven. Derimog har jeg 2 katte som er ældre end Tilde og Asbjørn. Genghis er snart 12 år og vejer 4,4 kg. Cæsar er snart 3 år og vejer 6 kg. Han er fed! men meget kærlig.
God flytning.

mormormor said...

Sådan nogle dejlige unger, - jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Men jeg glæder mig til at se jer i weekenden

lolula said...

HVornår kommer der billeder fra lejligheden! I må moblogge når I ikke blogge....