Thursday, October 18, 2007

Opgradering!!!

Sejr for Tine i går aftes til løb. Jeg vovede mig med på et hurtigere hold og kunne følge med :-) Jeg har ikke rigtig turdet, da de hurtigste på mit eget hold synes, at det går alt for stærkt på det hurtigere hold. Men hvor fedt at kunne, og hvor fedt at mærke, at jeg er blevet lidt hurtigere (eller mindre langsom?).

Tilde er super-snottet, men nogenlunde frisk og drøner rundt efter Asbjørn. Han er fra den ene dag til den anden blevet Brøndby-fan! Han råber tit "Brøndby IF"!!!! Allan har det dårligt over det og har lovet ham en FCK-trøje :-)
Asbjørn er ved at være (lidt for meget) bevidst om mærketøj! Han højeste ønske for tiden er Pumasko og Pumasandaler!

2 comments:

Anonymous said...

Bare vent! Det bliver meget dyrere!
Knus

lolula said...

Nu må han få lidt hippietøj!

FCK!!!!!!!!!!!!!!!!