Saturday, September 29, 2007

Sport

Travl weekend i sportens tegn. Asbjørn løb natløb i Haslev igår i regn og blæst. Han klarede det flot og fik velfortjent chokolade og sodavand i mål. Han fulgtes med Tine, men vi gik (nå, nej løb...) vist forkert, da ingen viste vej.... Måske var det fordi, at vi var allersidst.
Både Allan og Tine skal spille kamp (debut i deres nye klub Benløse!), og søndag morgen er der løb!!! Tilde og Asbjørn "spiller kamp" under kyndig vejledning af Lotte, mens Tine spiller.

Asbjørn er begyndt at synge sange. Han ville synge "den med bollerne" en dag, da vi sad og spiste kiks. Jeg vidste ikke lige, hvad han mente, hvilket gjorde Asbjørn noget gal i skralden... Endelig kommer jeg i tanke om "Fastelavn er mit navn" og synger for ham. Eneste kommentar fra drengen: "Du må ikke tale med mad i munden, mor!!!!"

God weekend.

2 comments:

mormormor said...

Hvor er I aktive. Skal resultaterne ikke på bloggen?

lolula said...

Jeg må heller ikke tale med mad i munden fik jeg også resolut at vide i lørdags!