Thursday, June 14, 2007

Snart ferie...

Nu nærmer ferien sig :-) Vi glæder os meget, og kan slet ikke forstå, at der er under 14 dage til afrejse.
Vi snakker ikke så meget med Asbjørn om turen. Af en eller anden uforståelig grund roder han rundt i flyvetur til Canada og et restaurantbesøg i Førslev for en måned siden. Han bliver hidsig, når vi snakker om flyveturen og Canada og råber "Nej, vi skal på restaurant."
Han skal nok blive helt vildt lykkelig, når det går op for ham, at vi rent faktisk skal flyve til Canada :-)
Han løb forøvrigt rundt på vejen igår aftes kun iført sandaler og så ellers helt naturel. Allan skulle lige have Tilde til at sove i barnevognen og troede, at Asbjørn sødt og artigt så tegnefilm........

4 comments:

mormormor said...

Jamen, et restaurantbesøg kan jeg da også godt gå ind for. Det er jo også ferie.

Anonymous said...

Hej Tine. Jeg er helt vildt misundelig på jeres Canada tur og glæder mig til at høre om den. Jeg kom lige til at tænke på Alexander (min nevø) da jeg læste om Asbjørn og Canada. Alexander var på besøg hos os for en månedstid siden. Han tog toget sammen med min mor fra Århus - og da de stod ud på hovedbanegården råbte han: "Så er vi i Canada" (Han var så vant til at snakke med os på Skype da vi boede i canda, så naturligt nok troede han også han skulle besøge os der :-)

Rigtig god tur - Jeg er sikker på at han kommer til at elske flyveturen og bjørnene...

Knus Eo - Som stadig er gravid (havde termin igår)

Familien Guldberg Larsens blog said...

Hej Eo. Tak for hilsnen. Følger med på dit Space og glæder mig til at se bebs. Held og lykke.

Anonymous said...

Vi kende de børn.
Pernille og "Thomas" i Tuse, ca. 3 år, havde smidt en del af deres påklædning i en kloak i vejen. De havde fået løftet risten. Jeg kan ikke huske om de levnede sandalerne.
Knus Birthe